Non profit specialist
Verschillende sectoren
Ruim 30 jaar ervaring
Klanten heel Nederland
Klachtenregeling
HK Accountants hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening.
Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of welk aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Telefonisch oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met Harold Keuter.
Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan met het formulier dat u via info@hkaccountants.nl kunt opvragen; u kunt het ingevulde formulier daarna verzenden ter attentie van Harold Keuter.
Overigens kunt u er ook voor kiezen om de klacht telefonisch door te geven aan een van onze medewerkers. Vermeld daarbij nadrukkelijk dat u de klacht wil laten behandelen via de officiële klachtenprocedure. De medewerker zal dan het klachtenformulier tijdens het telefoongesprek invullen; u ontvangt hiervan twee kopieën. We verzoeken u één exemplaar ondertekend te retourneren.
Betreft de klacht mij persoonlijk dan kunt er ook voor kiezen om contact op te nemen met onze waarnemer:
Dhr. John Weerdenburg
Auxilium Adviesgroep
Postbus 241
3830 AE Leusden
033-4337217
info@auxiliumadviesgroep.nl
Verloop procedure
De gang van zaken is daarna als volgt: Harold Keuter dan wel de heer Weerdenburg zal uw klacht zo spoedig behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het hem niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal hij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigen. In de meeste gevallen zal hij ook contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd.
Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Overige aspecten klachtenregeling
Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.
In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.
Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
ONZE DIENSTEN
Ons accountantskantoor heeft zich gespecialiseerd in het controleren van jaarrekeningen en andere (financiële) verantwoordingen van non-profitorganisaties. Naast deze controlewerkzaamheden hebben we voor veel van onze klanten ook een adviserende taak.
ACCOUNTANT NON PROFIT
Werkt u voor een stichting of vereniging? Of bent u betrokken bij een non-profitinstelling? HK Accountants is gespecialiseerd in de non-profitsector. We werken voor talloze instellingen en verenigingen door het hele land.
MEER WETEN?
Wilt u meer weten over ons kantoor of wat we voor u kunnen betekenen? Of heeft u een vraag? Neem dan eens vrijblijvend contact op met ons.
HK Accountants
Zuidbargerstraat 148
7812 AL Emmen
Telefoon: 0591-700249
info@hkaccountants.nl
Ons kantoor is gevestigd in Emmen, maar we werken voor klanten uit heel Nederland.
HK Accountants is een flexibele en veelzijdige organisatie die gespecialiseerd is in de begeleiding van (landelijke) non-profitorganisaties.